Powered By Blogger

21 Nisan 2012 Cumartesi

Engelleri Gelin Hep Beraber Çözelim

Engelleri Gelin Hep Beraber Aşalım
 Sağ ayağımın tarak kemiğinin çatlamasının yeni yeni iyileştiği şu günlerde posta kutuma öyle bir mektup geldi ki, sanki günlerdir düşündüğüm konu ne yapıp edip beni bulmuştu. Geçici bir süre olduğunu bilsem de ayağımda alçıyla gezmek bana nasıl zor geldi anlatamam. Üstelik son derece ileri teknoloji ile tasarlanmış bir alçı ayakkabısı giyip sokağa çıkabildiğim halde. Tüm hareket özgürlüğüm engellenmiş, bazen birine bazen koltuk değneğine muhtaç olmuştum. Zaman zaman tepki göstersem de hep bunun geçici süre olduğunu düşünüp kendimi motive ettim. Peki ömür boyu bu şekilde yaşayacak olanlar...Hani alışveriş merkezi otoparklarında gördüğümüz 'engelli park yeri' ni kullanmak zorunda kalanlar...İşte onlara bu parkları, kullanacakları ekipmanları sağlamak için gelen bir mektuptu bu ve paylaşmadan geçemedim. Türkiye Sakatlar Konfederasyonu, bir eşya piyangosu düzenliyor. Bilyoner.com ise bu piyangonun bilet satışını gerçekleştiriyor. 20 Nisan tarihinde sonuçlanacak olan çekiliş için siz de bir bilet alabilir ve engelleri onlarla birlikte aşabilirsiniz, çünkü bilet bedeli 5 TL olarak belirlenen piyangonun tüm geliri Türkiye Sakatlar Konfederasyonu’na aktarılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder