6 Mayıs 2012 Pazar

İntihar Etmek Çözümmüdür


İntihar Etmek Çözüm Değil


Mal gibi kullanıp attı. Ne yaptıysam olmadı. Kendimi çirkin değersiz sevilmeyen bir kız olarak görüyorum.. Zaten çirkin olmasaydım bana iki de bir aynaya bak demezsi terketmezdi beni... her ilişkide ayrılık olur ama bu başka benim namusumla oynadı kandırdı su an gününü gün ediyor. Ve eğer bana bişey yaparsan sana iftira atacam başka bir erkekle birlikte diye mesaj yollicam babana diyo..Evde anemle kardeşlermle küsmüş konuşmuyorum. İşimi iptal ettim okula geçtimiz hafta hiç gitmedim.. Herkesle irtibatımı kesmişim. Ben ölmek istiyorum Allaha açıyorum elimi ben kendime bişey yapmadan şen al canımı diyorum arkadaş dayanamıyorum ya intihat etmek aklıma geliyor son bir kaç gündür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder