Powered By Blogger

6 Mayıs 2012 Pazar

Biten İlişkiden Böyle Kurtulabilirsiniz


Biten İlişkiden Böyle Kurtulun


Gerçekten çok acı bir durum. Bunu ancak ve ancak yaşayan bilir. Sizin için faydalı olur mu bilmiyorum ama, aynı lanet durumu yaşamış birisi olarak sizinle tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle müslüman değilseniz altta yazacaklarım pek bir şey ifade etmeyecektir. İslam dinine mensupsanız kısa bir süre sonra toparlayacaksınız. Nasıl mı, buyrun okumaya devam edin. Çok sevdim bende ve aynen dediğiniz gibi burun buruna çalışıyorduk bu kişiyle. 2 yıl kadar rüya gibi günler yaşadık ve ardından 2 yıl kahır çektim. Birlikte olduğumuzda beni dünyadan koparıyordu. Öylesine aşık oluyordum ve oldum. Ben aşık oldukça o soğudu. Ben seviyorum dedikçe şımardı ve malum sonuç. Bir de baktım ki ben onun aşkıyla geberirken o başka birisiyle bir aşka yelken açmış. Bu kısımdan sonrası aynen tahmin ettiğiniz gibi. İş yerinde gördükçe göğsünüzden içeri hançer saplanmaları ve dünyanın en iğrenç geceleri ve gündüzleri. Bu acıyı ancak yaşayan bilir... Aşk acısı konusunda öneriler ve tahmin edilen şeyler var. Hemen herkes bunları yapar. Aklıma gelenleri yazayım; Başka birisini bulmak. Bu işe yaramaz, başka birisiyle yaşayacağınız her şey size gerçek aşkınızı anımsatır ve daha çok özlersiniz. Kendine hobi bul. O sıkıntıların içinde hobi işe yarıyor evet ama konsantre olmak pek mümkün olmuyor. Olunsa bile hobiye ayrılan süre sonuna kadar işe yarıyor. Yaptığınız aktivite bittiği anda siz yine aynısınız. Değişen tek şey 1-2 saatlik kafa dağıtma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder